ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

To Cinenews.gr είχε την ευκαιρία για μια σύντομη επικοινωνία με τους δημιουργούς της ταινίας Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μας ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες.

E: Το "Κλάμα" είναι μια ταινία που με τον τρόπο της κάνει κριτική στον εμπορικό κινηματογράφο του '60, και κυρίως σε παραγωγές πρόχειρες και "χοντροκομμένες". Τι είναι όμως εκείνο που έκανε αυτές ακριβώς τις "χάρτινες" ταινίες να αγαπηθούν τόσο από το κοινό; Πιστεύετε ότι ο Ελληνικός κινηματογράφος του σήμερα μπορεί να ανακαλύψει ξανά το στοιχείο αυτό;

A: Για να είμαστε δίκαιοι, πίσω από τις σεναριακές και σκηνοθετικές χοντροκοπιές των περισσότερων ταινιών εκείνης της εποχής, υπάρχει μια ζωντάνια και μια ανθρώπινη ζεστασιά που δύσκολα ξαναβρίσκει κανείς στον νέο ελληνικό κινηματογράφο. Εμείς ευχόμαστε ο κινηματογράφος του καινούργιου αιώνα να συνδυάσει τη ζωντάνια του παλιού με την αισθητική και την κοινωνική ματιά του νέου ελληνικού κινηματογράφου.

E: Έχετε δηλώσει ότι τα σενάρια για το Safe Sex και το "Κλάμα" περίμεναν στα συρτάρια σας για κάποιο χρονικό διάστημα πριν βρεθούν χρηματοδότες. Αυτή τι στιγμή έχετε κάποιο έτοιμο υλικό για την επόμενη ταινία σας; Ποιο θέμα σας προκαλεί αυτή τη φορά να καταπιαστείτε μαζί του;

A: Είναι η πρώτη φορά που δεν έχουμε στο μυαλό μας κανένα σχέδιο.

E: Με τις έως τώρα δουλειές σας έχετε αποδείξει το ταλέντο σας στην κωμωδία. Σας προκαλεί η ιδέα της δημιουργίας μιας ταινίας διαφορετικού είδους, όπως ένα δράμα ή μια κοινωνική ταινία;

A: Μέχρι ώρας έχουμε κινηθεί στο χώρο της κωμωδίας χωρίς αυτό να το θεωρούμε αποκλειστική επιλογή. Ήδη στο χώρο του θεάτρου, έχουμε κινηθεί και σε άλλες περιοχές, όπως με το "Βίρα τις άγκυρες" στο Εθνικό θέατρο και τώρα με το νέο μας θεατρικό έργο "ο Έβρος απέναντι" που θα κάνει πρεμιέρα στα μέσα Νοεμβρίου. Δεν αποκλείεται και στον κινηματογράφο να μας ερεθίσει μια αντίστοιχη ιδέα.

E: Ποιο κομμάτι στη δημιουργία μιας ταινίας θεωρείτε πιο κοπιαστικό;

A: Σαφέστατα το γύρισμα μιας ταινίας.

Για τη συνέντευξη αυτή συνεργάστηκαν οι Μαρία Μαυροειδή και Δευκαλίωνας Καλογρίδης.