X-Men: Days Of Future Past

X-Men: Ημέρες Ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος

Περιπέτεια  |  Παραγωγή: 2014  |  Διάρκεια 130'

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Bryan Singer

Πρωταγωνιστούν: Jennifer Lawrence, Hugh Jackman, Michael Fassbender, Nicholas Hoult, James McAvoy

Κριτική: Αμαλία Κουλακιώτη

Η απόλυτη ομάδα των μεταλλαγμένων ηρώων ξεκινά ένα πόλεμο για την επιβίωσή τους, και μάλιστα σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους. Οι X-Men θα ενώσουν τις δυνάμεις τους με τους νεότερους εαυτούς τους σε μια επική μάχη που πρέπει να αλλάξει το παρελθόν - για να σώσει το μέλλον μας. Ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις δύο εποχές είναι ο Wolverine, ο οποίος αναλαμβάνει να ταξιδέψει στο παρελθόν για να φέρει σε επαφή τις δύο γενιές.

Η νέα κινηματογραφική προσθήκη στο σύμπαν των μεταλλαγμένων είναι ίσως η πιο πολυαναμενόμενη υπερηρωική ταινία της χρονιάς, η απάντηση της Fox στους Avengers της Marvel αλλά και η πιο ώριμη, η πιο εντυπωσιακή, η πιο επική ταινία X-Men μέχρι σήμερα. To «» λειτουργεί δε, ως μια ύστατη προσπάθεια να συμμαζέψει το χάος που έχουν προκαλέσει οι έξι προηγούμενες ταινίες και ταυτόχρονα να μείνει όσο πιο πιστό γίνεται στο πνεύμα μιας από τις πιο διάσημες και αγαπητές ιστορίες των X-Men, τις "Ημέρες ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος".

Ο Bryan Singer, αποδεικνύει για ακόμα μία φορά πως μπορεί να χειριστεί στην εντέλεια ένα cast επικών διαστάσεων, αφιερώνοντας τον κατάλληλο κινηματογραφικό χρόνο στους δεκάδες χαρακτήρες του. Ακόμα και οι supporting characters δεν μοιάζουν με μέρος του σκηνικού αλλά έχουν την ευκαιρία να επιδείξουν τις πιο συναρπαστικές πλευρές του εαυτού τους, δηλαδή τις μεταλλαγμένες δυνάμεις τους. Έξοχο παράδειγμα οι σκηνές με τον Quicksilver, τον γιο του Magneto, που προσφέρουν ένα απαραίτητο comic relief, στην πιο ταιριαστή στιγμή, αλλά καταφέρνουν να γίνουν και από τις πιο αξιομνημόνευτες της ταινίας. Ο Evan Peters πραγματικά είναι απολαυστικότατος στο ρόλο του σαρκαστικού έφηβου speedster.

Παράλληλα ο Singer κατάφερε το αδιανόητο, να εξισορροπήσει τα αναπόφευκτα πισωγυρίσματα και μπερδέματα της πλοκής μιας ταινίας που ουσιαστικά το κύριο μοτίβο της είναι το ταξίδι στο χρόνο. Και μπορεί ο τρόπος που επέλεξαν για να διορθώσουν τα λάθη των προηγούμενων ταινιών να μοιάζει βεβιασμένος, όμως στο τέλος φεύγεις ικανοποιημένος από την αίθουσα, έχοντας απορροφήσει μια αίσθηση κάθαρσης που είναι διάχυτη στο σύνολο της ταινίας. Επίσης οι σκηνές μάχης, εκτός από εντυπωσιακά action set pieces, αντικατοπτρίζουν και τα βασικότερα νοήματα της ταινίας, επιδεικνύοντας τα θεαματικά εφέ εστιάζοντας πάντα όμως στον ανθρώπινο παράγοντα.

Οι Michael Fassbender και James McAvoy εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τους ρόλους τους με άκρατο επαγγελματισμό, παραδίδοντας σπουδαίες ερμηνείες, ενώ όπως και στο First Class, η μεταξύ τους χημεία είναι ένα από τα μεγαλύτερα προτερήματα της ταινίας. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τους Patrick Stewart και Ian McKellen. Ο Hugh Jackman δείχνει λίγο κουρασμένος, και λογικό καθώς είναι η 6η φορά (αν λάβουμε υπόψη μας και το cameo στο First Class) που ερμηνεύει ίσως τον πιο διάσημο μεταλλαγμένο, τον Wolverine. Jennifer Lawrence και Peter Dinklage είναι απολαυστικοί στους ρόλους του διώκτη και του θύματος αντίστοιχα αλλά ταυτόχρονα και αντίστροφα.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το post credit scene, προετοιμάζει τον θεατή για την επόμενη ταινία X-Men, με την πρώτη εμφάνιση του βασικού 'κακού', του Apocalypse, γεγονός που θα ευχαριστήσει τους fans που ανυπομονούν να δουν και άλλους μεγαλοπρεπείς εχθρούς των μεταλλαγμένων στην μεγάλη οθόνη, εκτός από τον Magneto.

Πρεμιέρα στην Ελλάδα: 22-05-2014  |  Διανομή: Odeon  |  Επίσημο Site

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ:

Σας Προτείνουμε Ακόμη

Το Πρόγραμμα των Προβολών

Αναζήτηση με τον Πρωτότυπο Τίτλο

Αναζήτηση με τον Ελληνικό Τίτλο

Αναζήτηση με την Περιοχή

Αναζήτηση με τον Κινηματογράφο


© 2000-2024 | Θανάσης Γεντίμης

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του CinemaNews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση.

Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναπαραγωγή ή αποθήκευση με κάθε τρόπο και μέσον των περιεχομένων του CinemaNews.gr χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συναίνεση του δημιουργού του.