Hugh Jackman: Χμ, εάν με ενδιέφερε η ψευδαίσθηση; Θα μπορούσες να πεις ότι το επάγγελμά μου και η τέχνη της υποκριτικής αφορά την ικανότητα να γίνεις ένας καλός ψεύτης… ένας άνθρωπος των ψευδαισθήσεων. Αλλά σχετικά με αυτό που αποκαλούμε ‘μαγεία’, μπορώ να πω ότι ανέκαθεν με ενδιέφερε. Και όσο εμβάθυνα στο ρόλο μου, τόσο περισσότερο γοητευόμουν. Στην πραγματικότητα σε ό,τι αφορά εμένα η τέχνη των ταχυδακτυλουργών έχασε πλέον λίγη από τη λάμψη της, επειδή έμαθα πως γίνονται μερικά από τα κόλπα. Παρόλα αυτά στις μέρες μας κυκλοφορεί άφθονο υλικό για το θέμα και ο κόσμος το παρακολουθεί πάντα με ενδιαφέρον. Αν και κατά βάθος δεν θέλεις να γνωρίζεις το μυστικό κάθε κόλπου, καταλήγεις να μελετάς το υλικό και να μαθαίνεις τα ‘κατατόπια’. Και τότε όταν βλέπεις ένα ταχυδακτυλουργικό λες με άνεση “αχ… αυτό το κάνει με καθρέφτες” ή κάτι αντίστοιχο. Κάπως έτσι χάνεται λίγη από τη μαγεία.
Hugh Jackman: Τα ταχυδακτυλουργικά κόλπα είχαν πάντοτε μια ενδιαφέρουσα θέση στην Ιστορία, όταν ξεχωριστοί άνθρωποι κατάφερναν να κάνουν τον κόσμο να πιστεύει σε αυτό που εκ πρώτης όψης φαίνεται αδύνατον. Να σε κάνει έστω για ένα δευτερόλεπτο να αναρωτηθείς εάν είναι πραγματικότητα αυτό που βλέπεις… για το εάν η γυναίκα μπροστά σου κόβεται σε δύο κομμάτια. Στην καθημερινότητά μας κυριαρχεί η τάση για να ερμηνεύουμε όσα συμβαίνουν με βάση τη λογική, ώστε να τα κατανοήσουμε. Η μαγεία καταφέρνει να κάνει τους μεγάλους πάλι παιδιά. Εάν παρατηρήσετε τα μικρά παιδιά λατρεύουν τους ταχυδακτυλουργούς γιατί τα παιδιά πιστεύουν όλα όσα βλέπουν. Σκέφτονται “Αυτή η γυναίκα κόπηκε σε δύο κομμάτια… και τώρα τα κομμάτια ενώθηκαν πάλι”. Για τους μεγάλους τα μαγικά κόλπα δίνουν την ευκαιρία να νοιώσουν πάλι παιδιά.
Hugh Jackman: Η ταινία επικεντρώνεται γύρω από τους δύο ταχυδακτυλουργούς, οι οποίοι ξεκινούν ως συνεργάτες. Εξ’ αιτίας ενός τραγικού γεγονότος που συμβαίνει αρκετά νωρίς στην υπόθεση οι δρόμοι τους χωρίζουν, καθώς ο ήρωάς μου κατηγορεί τον Borden για το λάθος. Οι δρόμοι τους χωρίζουν και σταδιακά γίνονται αντίζηλοι επιδιώκοντας τον τίτλο του κορυφαίου ταχυδακτυλουργού στον κόσμο. Πιστεύω όμως πως τελικά οι δύο χαρακτήρες είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος… το οποίο (νόμισμα) γυρνά όσο η ταινία εξελίσσεται.
Hugh Jackman: Μοναδική. Θεωρώ πως ο Chris Nolan είναι ένας από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες του Hollywood. Και υπάρχει εξήγηση γιατί είναι ένας από τους πιο αγαπημένους σκηνοθέτες. Για τους ηθοποιούς είναι κάποιος που ονειρεύεσαι να συνεργαστείς μαζί του. Για τα στούντιο είναι κάποιος που δημιουργεί φανταστικές ταινίες στην ώρα τους και χωρίς να ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό. Όπως καταλαβαίνετε είναι μια από εκείνες τις σπάνιες μορφές στο χώρο. Υποκλίνομαι μπροστά σε αυτό τον άνθρωπο. Έχει απίστευτη επικοινωνιακή ικανότητα και καταφέρνει να δημιουργεί ταινίες που είναι έξυπνες και συναρπαστικές. Είναι περιζήτητος όσο και το… Άγιο Δισκοπότηρο! Δεν συμφωνείτε;
Hugh Jackman: Πραγματικά λάτρεψα τις σκηνές που εκτελούσα τα ταχυδακτυλουργικά κόλπα και την προετοιμασία για αυτές. Παρακολούθησα αρκετές κασέτες μαζί με τον Ricky Jay, τον σύμβουλό μας για αυτά τα θέματα. Είδαμε με προσοχή πολύ υλικό αναζητώντας το προσωπικό στυλ του ήρωά μου. Κάπως έτσι βρήκαμε τον Channing Pollock, ο οποίος είχε καταφέρει να γίνει μεγάλο αστέρι στην Ευρώπη. Διέπρεψε τη δεκαετία του ’50 φορώντας πάντοτε ένα χαρακτηριστικό μαύρο κοστούμι. Πάντοτε ντυμένος στην τρίχα λειτουργούσε με χαρακτηριστική ψυχραιμία διεκπεραιώνοντας τα κόλπα του με άνεση.